Генкал Світлана ЕдуардівнаHenkal Svitlana Eduardivna2018-08-302018-08-302011Генкал, С. Е. Форми організації навчальної діяльності учнів профільних класів біологічного спрямування [Текст] / С. Е. Генкал // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 86–94.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5163У статті розглянуто форми організації' навчальної діяльності учнів профільних класів. Розкрито завдання реалізації змісту з біології у профільних класах, сутність та вимоги до використання таких форм організації навчальної діяльності учнів, як лекції, семінари, проектна, дослідницька діяльність школярів, експериментальні завдання, наукові експедиції, конференції, диспути, олімпіади, ділові ігри.The article is devoted to the forms of organization of educational activity of the pupils of specialized classes of biological orientation. The tasks of realization of educational contents in these classes are described. The essence and demands of implementation of such forms as lectures, seminars, projects and investigation activities of the pupils, experimental works, scientific expeditions, conferences, discussions, Olympiads, role games are analyzed in the article by the author.ukформи організації навчальної діяльності учнівлекціїсемінарипроектнадослідницька діяльність школярівекспериментальні завданнянаукові експедиціїконференціїдиспутиолімпіадиділові ігриforms of organization of educational activity of the pupilslecturesseminarsprojects and investigation activities of the pupilsexperimental worksscientific expeditionsconferencesdiscussionsOlympiadsrole gamesФорми організації навчальної діяльності учнів профільних класів біологічного спрямуванняForms of Organization of Educational Activity of the Pupils of Specialized Classes of Biological OrientationArticle