Грицай С. М.Hrytsai S. M.2018-05-072018-05-072011Грицай, С. М. Діагностика неадекватної поведінки дітей у міжособистісних стосунках у школі [Текст] / С. М. Грицай // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С.3–12.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4749У статті подано актуальні способи профілактики міжособистісних стосункьів у школі. Проаналізовано існуючі методи попередження конфліктних ситуацій у системі взаємовідносини «учитель-учень», розглянуто проблему особливостей педагогічної взаємодії з підлітками, що характеризується неадекватною поведінкою в міжособистісних стосунках.The article presents the current methods of prevention of interpersonal relationships at school. Analyzed the existing methods of preventing conflict in the relationship «teacher - student», and also considered the problem of characteristics of pedagogical interaction with youth, which are characterized by inappropriate behavior in interpersonal relationships.ukнеадекватна поведінкаміжособистісні стосункипідлітокконфліктinappropriate behaviorinterpersonal relationshipsadolescent conflictДіагностика неадекватної поведінки дітей у міжособистісних стосунках у школіDiagnosis of Inadequate Behavior of Children in Interpersonal Relationships at SchooArticle