Пушкарьова Тамара ОлексіївнаPushkarova Tamara Oleksiivna2019-10-182019-10-182008Пушкарьова, Т. О. Інтеграція уявлень учнів про навколишнє середовище у процесі розвитку мови в початкових класах [Текст] / Т. О. Пушкарьова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 145–153.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7732У статті розглядаються педагогічні можливості використання вправ і завдань природничого спрямування для розвитку мовлення, які допоможуть учителеві початкової школи у підготовці до інтегрованих уроків і сприятимуть розширенню та збагаченню уявлень учнів про навколишній світ, формуванню їх екологічної культури.In the article the system of the exercises and tasks of the ecological directions is observed, this will help the teacher of the primary school in the preparation to the integrated lessons and will broaden and enrich of the pupils’ ecological knowledge.ukучитель початкової школиінтегровані урокинавколишній світteacher of the primary schoolintegrated lessonsenvironmentІнтеграція уявлень учнів про навколишнє середовище у процесі розвитку мови в початкових класахView Integration of Students of the Environment in the Making of Language in Primary SschoolArticle