Андрущенко Тетяна ПетрівнаAndrushchenko Tetiana Petrivna2024-07-152024-07-152024Андрущенко Т. Соціально-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями як умова їхньої успішної адаптації до закладу освіти [Текст] / Т. Андрущенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 98–102.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15248У статті розкрито теоретичні проблеми соціально-педагогічного супроводу дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти. Наголошено на взаємозв’язку цього виду діяльності з успішною соціалізацією школяра з інтелектуальними порушеннями. Наголошено на врахуванні індивідуальних та вікових особливостей дитини з інтелектуальними порушеннями. Висвітлено роботу тьютора, його обов’язки та напрямки роботи. Описано діяльність команди фахівців з соціально-педагогічного супроводу дитини означеної категорії.The article reveals the theoretical problems of socio-pedagogical support of children with intellectual disabilities in the conditions of special and inclusive education. The relationship between this type of activity and the successful socialization of a schoolchild with intellectual disabilities is emphasized. Emphasis is placed on taking into account the individual and age characteristics of a child with intellectual disabilities. The work of the tutor, his duties and areas of work are highlighted. The activity of a team of specialists in social and pedagogical support of a child of the specified category is described.ukсоціально-педагогічний супровіддитина з інтелектуальними порушеннямитьюторsocio-pedagogical supportchild with intellectual disabilitiestutorСоціально-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями як умова їхньої успішної адаптації до закладу освітиSocial and Pedagogical Support of Childrenwith Intellectual Disabilities as a Condition for their Successfuladaptation to an Educational InstitutionArticle