Бутенко Віта ГригорівнаButenko Vita HryhorivnaМаслова Інна ІгорівнаMaslova Inna Ihorivna2021-02-192021-02-192020Маслова, І. І. Логіко-математичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання [Текст] : магістер. робота / І. І. Маслова ; науковий керівник В. Г. Бутенко. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 82 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10121Дослідження присвячене проблемі логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання. Виявлено сучасний стан логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Схарактеризовано дефініції понять «логіка», «логіко-математичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку», «логічне мислення». Виокремлено основні наукові напрями теорії та методики логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Встановлено зміст логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку та напрями діяльності з дітьми молодшого дошкільного віку щодо означеного розвитку. Сформульовано сутність інтерактивного навчання та з’ясовано етапи організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти відповідно до інтерактивного навчання. Розкрито сутність візуалізаційної методики інтерактивного навчання як засобу логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель логіко-математичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчання, яка складається з чотирьох етапів (теоретичний, практичний, контролюючий, результативний). Експериментально перевірено ефективність впровадження означеної моделі в освітній процес закладу дошкільної освіти.The study focuses on the mathematical development of early pre-school children through visualization method of interactive learning. A modern level of mathematical development of pre-school children has been identified. The definitions of concepts «logic», «logic-mathematical development EARLY pre-school children» and «logical thinking» are characterized. The main scientific directions of the theory and methodology of mathematical development of early pre-school children are highlighted. The content of the mathematical development of early pre-school children and the direction of activities with early pre-school children for this development are determined. The content of interactive education has been formulated and the stages of the organization of the educational process in pre-school education in accordance with the requirements of interactive education have been clarified. The essence of the visualization method of interactive learning as a means of mathematical development of early pre-school children is disclosed. The model of mathematical development of early pre-school children through the visualization method of interactive learning, which consisting of four stages (theoretical, practical, controlling, results-oriented), has been developed and theoretically substantiated. The effectiveness of the introduction of this model into the educational process of pre-school institutions has been tested.ukлогіко-математичний розвитоквізуалізаційні методикиінтерактивне навчаннядіти молодшого дошкільного вікузасобиlogic and mathematical developmentvisualization methodsinteractive learningearly pre-school childrenmeansЛогіко-математичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку засобами візуалізаційної методики інтерактивного навчанняLogic and Mathematical Development Early Pre-School Children Through the Visualization Method of Interactive LearningMasters