Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-162018-01-162005Сбруєва, А. А. Готовність школи до змін як умова ефективності освітніх реформ (за результатами досліджень зарубіжного реформаційного досвіду) [Текст ] / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2005. − Ч. 2. – С. 177–183.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3582У статті аналізуються концепції провідних освітніх теоретиків англомовного світу, що визначають сутність готовності навчальних закладів до змін. Зроблено висновки про умови ефективності сучасних освітніх реформ.The article is devoted to the analysis of the conceptions of the school change capacity by the well-known in the English-speaking countries educational theorists. The conditions of the effectiveness of the education reforms are summarized.ukшколаschoolосвітня реформаeducation reformосвіті зміниeducational changeготовність до змінchange capacityзарубіжний реформаційний досвідforeign countries education reform experienceГотовність школи до змін як умова ефективності освітніх реформ (за результатами досліджень зарубіжного реформаційного досвіду)The School Change Capacity as a Condition of the Effectiveness of the Education Reforms (the Results of the Research of the Foreign Countries Education Rreform Experience)Article