Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2017-12-202017-12-202008Сбруєва, А. А. Глобальні та регіональні тенденції розвитку вищої освіти в умовах побудови суспільства знань [Текст] : монографія / А. А. Сбруєва / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. − Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008. − 80 с.978-966-698-102-1https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3236Автором публікації проаналізовано основоположні глобальні тенденції розвитку сучасної вищої освіти: глобалізація, інтернаціоналізація, масовізація та регіоналізація. Здійснено порівняльний аналіз двох провідних стратегій модернізації європейської вищої освіти: Болонського процесу та Лісабонської стратегії Європейського Союзу. В контексті з’ясування тенденцій розвитку європейської вищої освіти схарактеризовано основні напрями реформування педагогічної освіти у регіоні.The author of the publication finds out the basic global trends in the development of modern higher education: globalization, internationalization, massivization and regionalization. A comparative analysis of two leading European higher education modernization strategies: the Bologna Process and the Lisbon Strategy of the European Union. In the context of finding out trends in European higher education, the main directions of reforming pedagogical education in the region are described.ukвища освітаhigher educationсуспільство знаньknowledge societyтенденціїtrendsглобалізаціяglobalizationінтернаціоналізаціяinternationalizationмасовізаціяmassivizationрегіоналізація.regionalizationБолонський процесBologna ProcessЛісабонська стратегіяLisbon StrategyЄвропейський союзEuropean UnionГлобальні та регіональні тенденції розвитку вищої освіти в умовах побудови суспільства знаньGlobal and Regional Trends in the Development of Higher Education in the Context of Knowledge SocietyBook