Бабенко Олена МихайлівнаBabenko Olena Mykhailivna2018-08-302018-08-302011Бабенко, О. М. Дослідницький підхід до формування біохімічних знань студентів факультету фізичного виховання [Текст] / О. М. Бабенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 72–77.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5161У статті розглянуто можливості переходу від пояснювально-ілюстративного до дослідницького підходу під час викладання біохімії на факультеті фізичного виховання. Відзначено аспекти готовності студентів до дослідницької діяльності на заняттях. Наведено прийоми залучення студентів до активної самостійної навчально-пізнавальної діяльності.In article are considered possibilities of transition from explanatory-illustrative to the research approach in biochemistry teaching at physical training faculty. Aspects of readiness of students to research activity on employment are considered. And also receptions of inclusion of students in active independent educational-informative activity are resulted.ukаспекти готовності до дослідницької діяльностібіохіміядослідницький підхіддослідницькі методи навчаннямотивація навчально-пізнавальної діяльностіпроблемні ситуаціїробота в групахсамоосвітаспівробітництвоaspects of readiness for research activitybiochemistryresearch approachresearch methods of trainingmotivation of educational-informative activityproblem situationswork in groupsself-educationcooperationДослідницький підхід до формування біохімічних знань студентів факультету фізичного вихованняThe Research Approach to Formation Biochemical Knowledge of Students of Physical Training's FacultyArticle