Тарарак Н. Г.Tararak N. H.2018-05-292018-05-292011Тарарак, Н. Г. Проблема міжпредметних зв'язків у загальній та музичній педагогіці [Текст] / Н. Г. Тарарак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 115–122.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4859У статті розглядається проблема міжпредметних зв'язків у загальній та музичній педагогіці. Досліджуються погляди провідних вчених щодо використання міжпредметних зв'язків у музичному навчанні, комплексного підходу при підготовці вчителя музики. Одним із шляхів реалізації такого підходу є введення комплексних предметів, що поєднують цикл взаємопов'язаних дисциплін.The article considers the problem of the interconnected disciplines in the commen and musical pedagogics. Here are considered opinions of the leading scientists about using of the interconnected disciplines in the musical education, the complex method by training of music teachers. One in the ways of the realisation of such method is the introduction of complex disciplines, which are uniting the cycle of the interconnected disciplines.ukміжпредметні зв'язкимузична педагогікапідготовка вчителя музикиinterconnected disciplinesmusical pedagogicstraining of music teachersПроблема міжпредметних зв'язків у загальній та музичній педагогіціProblem of the Interconnected Disciplines in the Common and Musical PedagogicsArticle