Кононец Наталія ВасилівнаKononets Nataliia Vasylivna2019-11-272019-11-272009Кононец, Н. В. Теоретичне обґрунтування принципів індивідуалізації навчання студентів засобом електронного підручника [Текст] / Н. В. Кононец // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 211–220.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8109У статті проаналізовано проблему індивідуалізації навчання; подано авторське визначення індивідуалізації навчання засобом електронного підручника; розкрито принципи індивідуалізації навчання студентів засобом електронного підручника.In the article an author analyses the problem of individualization of teaching, gives author determination of individualization of teaching of electronic textbook a mean, exposes principles of individualization of teaching students the mean of electronic textbook.ukіндивідуалізація навчанняелектронний підручникindividualization of teachingelectronic textbookТеоретичне обґрунтування принципів індивідуалізації навчання студентів засобом електронного підручникаTheoretical Substantiation of Principles of Individualization of Students' Education by Means of Electronic TextbookArticle