Хом'юк Ірина ВолодимирівнаKhomiuk Iryna Volodymyrivna2018-05-032018-05-032012Хом'юк, І. В. Система роботи викладача в контексті формування базового рівня професійної мобільності майбутніх інженерів [Текст] / І. В. Хом'юк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С. 337–345.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4713У статті висвітлено проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час лекцій, яка суттєво впливає на процес формування базового рівня професійної мобільності. Поруч із традиційними типами навчальних лекцій, які проводяться у ВНЗ під час вивчення фундаментальних дисциплін автор пропонує проводити лекції-конференції та лекції - консультації.In the article the problem of enhancing learning and cognitive activities of students during lectures, which in my opinion affects the process of formation basic lever of professional mobility. Along with traditional types of tutorials, which are held at universities while studying fundamental disciplines by offering to hold lectures, conferences and lectures and consultations.ukпрофесійна мобільністьактивізація навчально-пізнавальної діяльностілекція-конференціялекція-консультаціїprofessional mobilityactivation of learning and cognitive activitylectures- conferenceslectures- consultationsСистема роботи викладача в контексті формування базового рівня професійної мобільності майбутніх інженерівSystem of Teacher to the Formation Basic Level of Professional Mobility Future EngineersArticle