Тютюнник І. С.Tiutiunnyk I. S.2018-10-092018-10-092018Тютюнник, І. С. Проектні технології як засіб формування предметної компетентності учнів на уроках історії в ПТНЗ [Текст] / І. С. Тютюнник // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: М. Б. Євтух, В. С. Бугрій, Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – [Суми] : СумДПУ [ім. А. С. Макаренка], 2018. – № 1 (6). – С. 152–160.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5497У статті розкрито окремі проблеми впровадження методу проектів при вивченні історії в ПТНЗ. Розглянуто вплив проектної діяльності на навчальну активність учнів та уміння презентувати свої дослідження. А також науково обґрунтовано доцільність використання на уроках історії проектних технологій, які допомагають учням не лише засвоїти матеріал, а й творчо себе розкрити. Пропонується приклад використання методу проектування з конкретної теми.Schools is explored in the article. It is given a clear vision on influence of the project activity on students’ learning process and capability to present their research. The article also describes scientifically proved expediency of using project technologies at History lessons, whicht help students not only to master the material but reveal themselves in a creative way. An example of using of the project method for a specific topic is suggested.ukкомпетентністьпроектні технологіїосвітні технологіїпредметні компетентнотіcompetenceproject technologieseducational technologiessubject competenceПроектні технології як засіб формування предметної компетентності учнів на уроках історії в ПТНЗDesign Technologies as a Means of Forming the Subject Competence of Students at History Lessons in Vocational SchoolsArticle