Безуглий Дмитро СергійовичBezuhlyi Dmytro Serhiiovych2017-06-262017-06-262017-04Безуглий, Д. С. До питання про використання когнітивної візуалізації у підготовці вчителя [Текст] / Д. С. Безуглий // Математична підготовка у баготоступеневій системі вищої освіти: погляд студентів і молодих вчених : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів і молодих вчених. – Харків : ХНАДУ, 2017. – С. 321–324.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2045У статті розглянуто тлумачення поняття візуалізації. Описані погляди науковців стосовно якості і ефективності залучення візуалізації в навчальний процес. Наголошується увага на тому, що сучасний вчитель має великий інструментарій для роботи над візуалізацією навчального матеріалу, але не кожний з них має відповідну підготовку, що і зумовлює актуальність вивчення технологій візуалізації та методичних аспектів створення візуалізованого контенту.The article says about the interpretation of the visualization concept. Described the views of scientists on the quality and effectiveness of involving visualization in the educational process. It is noted that the modern teacher has a great set of means for working on the visualization of educational material, but not all of them have the appropriate training, which determines the relevance of studying the technology of visualization and methodological aspects of creating visual content.ukвізуалізаціявізуалізації навчального матеріалутехнології візуалізаціїнавчальний процесвчитель інформатикипідготовка вчителя інформатикиінформаційній технологіїvisualizationvisualization of educational materialvisualization technologieseducational processcomputer science teachertraining of computer science teacherinformation technologiesДо питання про використання когнітивної візуалізації у підготовці вчителяTo the Question of Using Cognitive Visualization in Teacher TrainingConferencePapers