Ващенко Л. Ф.Vashchenko L. F.2018-05-112018-05-112011Ващенко, Л. Ф. Можливості інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу у процесі формування толерантності у молодших школярів [Текст] / Л. Ф. Ващенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 197–210.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4789У статті проаналізовано культурологічний підхід до визначення сутності поняття «толерантність», подано визначення, що якнайкраще стосується естетичного циклу предметів у школі першого ступеня, розглянуто можливість розвитку цієї якості у молодших школярів під час інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу.The article analyses culturological approach to defining the essence of the term «tolerance», a definition, that is best correlated to the aesthetic lessons, is detected and considers the possibility of the development of this quality in junior pupils through arts integration at aesthetic lessons.ukтолерантністьінтеграція мистецтвестетичний цикл предметіврозвиток толерантності у молодших школярівtolerancearts integrationdevelopment of this tolerance in junior pupilsМожливості інтеграції мистецтв на уроках естетичного циклу у процесі формування толерантності у молодших школярівThe Opportunities of Arts Integration at Lesson of Aesthetic Cycle In the Process of Forming Tolerance in Junior PupilsArticle