Сальник І. В.Salnyk I. V.2019-01-102019-01-102017Сальник, І. В. Оптимізація навчання фізики в старшій школі засобами інформаційних технологій на засадах синергетичного підходу [Текст] / І. В. Сальник // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 41–43.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6478Сучасні інформаційні технології не лише розширюють можливості освітніх технологій, вони є основою віртуально орієнтованого навчального середовища. Таке середовище, відповідно до сучасних тенденцій, побудовано на принципах синергетики. У процесі виконання фізичного експерименту ІКТ дозволяють розв’язати низку проблем, що пов’язані з реалізацією синергетичного підходу з метою оптимізації навчання фізики в старшій школі.Modern information technologies not only expanding the possibilities of educational technologies, they are the foundation of virtual oriented learning environment. Such an environment, in accordance with modern trends, built on the principles of synergetic. During conducting of physics experiment ICT allow to solve a number of problems which related to the implementation of synergetic approach in order to optimize learning physics in high school.ukінформаційні технологіївіртуально орієнтоване середовищефізичний експериментсинергетичний підхідinformation technologiesvirtual oriented environmentphysics experimentsynergetic approachОптимізація навчання фізики в старшій школі засобами інформаційних технологій на засадах синергетичного підходуOptimization of Learning Physics in High School by Means of Information Technologies on the Basis of Synergetic ApproachArticle