Котеленець Аліна СергіївнаKotelenets Alina Serhiivna2021-07-272021-07-272021Котеленець, А. С. Теоретичний аспект проблеми булінгу в основній школі з інклюзивним навчанням [Текст] / А. С. Котеленець // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 179–183.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11140У статі представлено теоретичний аналіз проблеми булінгу в основній школі з інклюзивним навчанням. Висвітлено його ознаки та форми прояву відносно до дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями психофізичного розвитку. Охарактеризовано особливості переживання дітьми з особливими освітніми потребами різних форм цькування та перспективу профілактичної роботи, визначені НУШ.The article presents a theoretical analysis of the problem of bullying in primary school with inclusive education. Its signs and forms of manifestation in relation to children with special educational needs, in particular with disorders of psychophysical development, are highlighted. The peculiarities of the experience of children with special educational needs of various forms of bullying and the prospects of preventive work, defined by NUS, are characterized.ukбулінгдіти з особливими освітніми потребамиучні з порушеннями психофізичного розвиткупопередження булінгуосновна школаbullyingchildren with special educational needsstudents with mental and physical disabilitiesbullying preventionprimary schoolТеоретичний аспект проблеми булінгу в основній школі з інклюзивним навчаннямTheoretical Aspect of the Problem of Bullying in Primary School with Inclusive LearningArticle