Шаповалова Ольга ВіталіївнаБутенко Віта ГригорівнаПавлущенко Наталія МиколаївнаБілєр Оксана СлавіківнаShapovalova Olha VitaliivnaButenko Vita HryhorivnaPavlushchenko Nataliia MykolaivnaBilier Oksana Slavikivna2021-06-222021-06-222021Організаційні засади функціонування загальноосвітніх навчальних закладів у великій Британії та Україні: порівняльний аналіз [Текст] / О. В. Шаповалова, В. Г. Бутенко, Н. М. Павлущенко, О. С. Білєр // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – 2021. – IX (96), випуск 245. – С. 50–53.http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/ped_psy_245_96.pdfhttps://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10965У статті здійснено порівняльний аналіз організаційних засад функціонування загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії та України. Конкретизовані обов’язкові етапи навчання у школах України та Великої Британії, які впливають на процес становлення і розвиток середньої освіти.The article presents a comparative analysis of the institutional foundations of the functioning of secondary schools of Great Britain and Ukraine. Specified mandatory step in schools of Ukraine and the United Kingdom, which affect the process of formation and development of secondary education.ukорганізаційні засадинавчальні закладипедагогічний процесмоніторинг знаньнаціональний курикулумцентралізація-децентралізація управління шкільною освітоюнавчально-методичне забезпеченняorganizational foundationseducational institutionspedagogical process monitoring knowledge of National Curriculumcentralization-decentralization of school managementtraining and methodological supportОрганізаційні засади функціонування загальноосвітніх навчальних закладів у великій Британії та Україні: порівняльний аналізOrganizational Functions of Generalized Educational Institutions in the Great Britain and Ukraine: Comparative AnalysisArticle10.31174/SEND-PP2021-245IX96-10