Іванова Л. І.Ivanova L. I.2018-01-172018-01-172012Іванова, Л. І. Конкретизація понятійного апарату в аспекті підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров'я [Текст] / Л. І. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 20–28.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3611У статті обґрунтована важливість уточнення термінологічного апарату для якісної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, які будуть проводити роботу з учнями з відхиленнями у стані здоров'я, та визначено три групи понять, які її характеризують.In the article the importance of clarifying of terminology for quality preparation of future teachers of physical culture who will work with schoolchild, having rejections in a state of health, and identified a group of concepts that characterize it.ukпоняттятермінпонятійний апаратфізична культурамайбутні учителі фізичноїкультуриучні з відхиленнями у стані здоров'яconceptstermconcept vehiclephysical culturefuture teachers of physical cultureschoolchild with rejections in a state of healthКонкретизація понятійного апарату в аспекті підготовки майбутніх учителів фізичної культури до роботи з учнями з відхиленнями у стані здоров'яThe Concretization of the Conceptual Aspect of the Preparation of Future Teachers of Physical Culture to Work with Schoolchild with Rejections in a State of HealthArticle