Гаврило Олена ІллівнаHavrylo Olena Illivna2020-03-112020-03-112014Гаврило, О. І. Підготовка дошкільників до вивчення природознавства у школі [Текст] / О. І. Гаврило // Сучасні проблеми навчально-виховної роботи початкової школи : колективна монографія. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. – С. 98–117.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8759У розділі наведено умови та методи ознайомлення дітей дошкільного віку з природним довкіллям у закладах дошкільної освіти. Дотримання відповідних умов дозволить сформувати природничу компетенцію дошкільників, підготувати їх до вивчення природознавства у школі не лише у значенні накопичення знань про природу, але й засвоїти навички дослідження навколишнього світу, розвивати допитливість та цілий ряд пізнавальних процесів.The section describes the conditions and methods for familiarizing preschool children with the natural environment in pre-school institutions. Observance of appropriate conditions will allow to form natural competence of preschoolers, to prepare them for studying of natural science in school not only in the sense of accumulation of knowledge about nature, but also to acquire skills of research of the surrounding world, to develop curiosity and a number of cognitive processes.ukдошкільна освітаознайомлення дітей з прироодоюпідготовка до школиприродознавствоpreschool educationacquaintance of children with naturepreparation for schoolscienceПідготовка дошкільників до вивчення природознавства у школіPreparing preschoolers to study science at schoolBook chapter