Зимогляд Н. С.Zymohliad N. S.2018-12-172018-12-172010Зимогляд, Н. С. Формування та моделювання змісту навчання проектування швейних виробів майбутніх дизайнерів одягу як педагогічна проблема [Текст] / Н. С. Зимогляд // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 9–20.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6208У статті проведений аналіз змісту основних сучасних методичних систем навчання проектування швейних виробів. Показано, що їх зміст не в повній мірі відповідає вимогам сьогодення і потребує формування та моделювання. Обґрунтовано доцільність використання при моделюванні змісту навчання проектування швейних виробів універсальної, поліізоморфної моделі репрезентації знань.In article the analysis of the maintenance of the basic modern methodical systems of training to designing of garments is carried out. It is shown that their maintenance not to the full meets requirements of the present and needs formation and modeling. The expediency of use is proved at modeling of the maintenance of training to designing of garments of universal, polyisomorphic model represent knowledge.ukпроектування швейних виробівдизайнер одягуметодична системазміст навчаннямодельdesigning of garmentsthe designer of clothesmethodical systemthe training maintenancemodelФормування та моделювання змісту навчання проектування швейних виробів майбутніх дизайнерів одягу як педагогічна проблемаFormation and Modeling the Maintenance of Training to Designing of Garments of the Future Designers of Clothes as a Pedagogical ProblemArticle