Капечуленко Ніна ІванівнаKapechulenko Nina Ivanivna2021-07-152021-07-152021Капечуленко, Н. І. Дидактична гра як засіб розвитку пізнавальної активності в школярів з порушеннями інтелекту [Текст] / Н. І. Капечуленко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 221–224.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11079У статті здійснено аналіз робіт науковців з проблеми розвитку пізнавальної активності учнів з порушеннями інтелекту засобом дидактичних ігор. Подано визначення поняття «дидактична гра». Наголошено на значному корекційному впливі навчально-ігрової діяльності дітей, особливо в молодшому шкільному віці. Підкреслено позитивний вплив дидактичної гри на розвиток і активізацію в означеної категорії дітей уваги, мислення, пам’яті, пошуково-орієнтувальної діяльності, сприяє виникненню інтересу до навчання.The article analyzes the work of scientists on the development of cognitive activity of students with intellectual disabilities through didactic games. The definition of the term "didactic game" is given. Emphasis is placed on the significant corrective impact of educational and play activities of children, especially in primary school age. The positive influence of the didactic game on the development and activation of attention, thinking, memory, search-orientation activity in the specified category of children, promotes the emergence of interest in learning is emphasized.ukдидактична грарозвиток пізнавальної активностіучні з порушеннями інтелектуального розвиткуdidactic gamedevelopment of cognitive activitystudents with intellectual disabilitiesДидактична гра як засіб розвитку пізнавальної активності в школярів з порушеннями інтелектуDidactic Game as a Means of Developing Cognitive Activity in Students with Intellectual DisabilitiesArticle