Рибалко Н. Е.Rybalko N. E.2025-01-072025-01-072023Рибалко Н. Доповнена реальність і 3D моделювання як засоби формування цифрової компетентності старшокласників на уроках стереометрії [Текст] / Н. Рибалко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, 10 листопада 2023 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2023. – С. 114–116.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16194У статті наведено можливі приклади застосування доповненої реальності як засобу формування цифрової компетентності старшокласників на уроках стереометрії.The article provides examples of using augmented reality as a means of developing digital competence for high school students in stereometry lessons.ukдоповнена реальність3D моделюванняцифрова компетентністьстереометріягеометріяaugmented reality (AR)3D modelingdigital competencestereometrygeometryДоповнена реальність і 3D моделювання як засоби формування цифрової компетентності старшокласників на уроках стереометріїAugmented Reality and 3D Modeling as Means of Developing Digital Competence for High School Students in Stereometry LessonsArticle