Листопад Олена ВалеріївнаLystopad Olena Valeriivna2019-11-292019-11-292009Листопад, О. В. Роль громадсько-педагогічного партнерства в інноваційному розвитку середньої школи США [Текст] / О. В. Листопад // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 82–91.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8137У статті подано характеристику громадсько-педагогічного партнерства як наукового феномена; проаналізовано його основні види й форми; визначено роль громадсько-педагогічного партнерства американської середньої школи в інноваційному розвитку; конкретизовано методи використання американського досвіду громадсько-педагогічного партнерства в модернізаційних змінах української середньої школи.The role of public and pedagogical partnership in the innovative changes of the secondary school of USA; analysis the public and pedagogical partnership as the scientific phenomenon, description of partnership’s forms and subjects; methods use of USA innovations in the modern Ukrainian secondary school are discussed in this article.ukгромадсько-педагогічне партнерствоінноваційний розвитокосвітня інноваціяsocio-educational partnershipinnovative developmenteducational innovationРоль громадсько-педагогічного партнерства в інноваційному розвитку середньої школи СШАThe Role of Public and Pedagogical Partnership in the Innovative Changes of the Secondary School of USAArticle