Гуменний Олександр ДмитровичHumennyi Oleksandr Dmytrovych2025-02-072025-02-072024Гуменний О. Підготовка тренерів‐викладачів дитячих спортивних навчальних закладів до застосування цифрової платформи TEAMS для підвищення ефективності освітнього процесу [Текст] / О. Гуменний // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024. – № 5 (139). – С. 128–136. – DOI: 10.24139/2312‐5993/2024.05/128‐136https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16438У статті досліджуються питання підготовки тренерів‐викладачів дитячих спортивних навчальних закладів до використання цифрової платформи Microsoft TEAMS як інструменту для підвищення ефективності освітнього процесу. Здійснено аналіз теоретичних підходів до впровадження цифрових технологій у навчання та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Окрема увага приділена можливостям платформи TEAMS у контексті дистанційного навчання, організації взаємодії між викладачами та учнями спортивних секцій, а також ефективному управлінню навчальним процесом. Розглянуто критерії та показники оцінки ефективності застосування цифрових інструментів для підвищення кваліфікації тренерів‐викладачів. Експериментально перевірено вплив використання TEAMS на результативність освітнього процесу у спортивних навчальних закладах.The article explores the issues related to the preparation of coaches‐teachers of children's sports educational institutions for the use of the Microsoft TEAMS digital platform as a tool for enhancing the efficiency of the educational process. Theoretical approaches to the implementation of digital technologies in teaching and professional development of teaching staff are analyzed. Special attention is given to the capabilities of the TEAMS platform in the context of distance learning, organizing interaction between teachers and learners, as well as effective management of the educational process. The criteria and indicators for assessing the effectiveness of digital tools in improving the qualification of coaches‐teachers are reviewed. An experimental study was conducted to evaluate the impact of TEAMS on the effectiveness of the educational process in sports educational institutions.ukпідготовка тренерів‐викладачівдитячі спортивні навчальні закладицифрові технологіїінноваційні освітні технологіїплатформа TEAMSосвітній процеспідвищення кваліфікаціїcoaches‐teachers trainingchildren's sports educational institutionsdigital technologiesinnovative educational technologiesTEAMS platformeducational processprofessional developmentПідготовка тренерів‐викладачів дитячих спортивних навчальних закладів до застосування цифрової платформи TEAMS для підвищення ефективності освітнього процесуPreparation of Coaches‐Teachers of Children's Sports Educational Institutions for the Use of the Teams Digital Platform to Improve the Efficiency of the Educational ProcessArticle0000‐0001‐6596‐355110.24139/2312‐5993/2024.05/128‐136