Марущенко Катерина СергіївнаMarushchenko Kateryna Serhiivna2021-07-152021-07-152021Марущенко, К. С. Інноваційні підходи до організації екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / К. С. Марущенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 253–259.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11085Авторкою статті розглядаються можливості використання інноваційних підходів до організації екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Виокремлено особливості розвитку та сприйняття навколишнього середовища дітьми старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Розглянута технологія проектної діяльності, як найбільш ефективна і затребувана інноваційна технологія екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.The author of the article considers the possibilities of using innovative approaches to the organization of ecological education of older preschool children with intellectual disabilities. Peculiarities of development and perception of the environment by older preschool children with intellectual disabilities are highlighted. The technology of project activity is considered as the most effective and demanded innovative technology of ecological education of children of senior preschool age.ukекологічне вихованнянавколишнє середовищеприродаінноваційні технологіїтехнологія проектної діяльностіпорушення інтелектуального розвиткустарший дошкільний вікecological educationenvironmentnatureinnovative technologiestechnology of project activityintellectual development disturbancesenior preschool ageІнноваційні підходи до організації екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвиткуInnovative Approaches to the Organization of Ecological Education of Children of Senior Preschool Age with Intellectual DisordersArticle