Мартинець ЛіліяMartynets Liliia2019-04-032019-04-032017Мартинець, Л. Управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів з позиції компетентнісного підходу [Текст] / Л. Мартинець // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 48–49.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7087У статті проаналізовано процес управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів з позиції компетентнісного підходу. Підкреслено, що компетентнісний підхід полягає у спрямованості процесу управління освітнім середовищем на формування та розвиток ключових і предметних компетентностей особистості, якими мають володіти педагоги, розвитку в особистості здатності практично діяти і творчо застосовувати набуті знання та досвід у професійній діяльності.The article analyzes the process of managing the educational environment of teachers’ professional development from the point of view of the competent approach. It is emphasized that the competent approach consists in directing the process of management of the educational environment to the formation and development of key and substantive competences of the individual, which teachers should have, the personality’s development of the ability to act practically and creatively apply the acquired knowledge and experience in professional activities.ukкомпетентністькомпетенціякомпетентнісний підхідпрофесійний розвиток вчителяуправління освітнім середовищем професійного розвитку вчителівcompetencecompetent approachprofessional development of the teachermanagement of the educational environment of teachers’ professional developmentУправління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів з позиції компетентнісного підходуEducational Environment Management of the Teachers’ Professional Development From the Point of View of a Competent ApproachArticle