Шинкаренко МаринаShynkarenko MarynaБутенко Віта ГригорівнаButenko Vita Hryhorivna2023-06-132023-06-132022Шинкаренко, М. Полікультурне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності [Текст] / М. Шинкаренко, В. Бутенко // Дошкільна освіта: від традицій до інновацій : збірник наукових статей студентів, магістрантів та молодих науковців. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2022. – С. 137−141.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13617У статті уточнено сутність категорій «полікультурність», «полікультурне виховання», «ігрова діяльність»; визначено педагогічний потенціал ігрової діяльності як засобу полікультурного виховання дітей старшого дошкільного віку, який розкрито у когнітивній, розвивальній, виховній, діяльнісній, аксіологічній, творчій, сугестивній функціях.The article specifies the essence of the categories "multiculturalism", "multicultural education", "play activity"; the pedagogical potential of game activity as a means of multicultural education of older preschool children is determined, which is revealed in cognitive, developmental, educational, activity, axiological, creative, suggestive functions.ukполікультурністьполікультурне вихованняграігрова діяльністьдіти старшого дошкільного вікузасобиmulticulturalismmulticultural educationgamegame activitychildren of older preschool agemeansПолікультурне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльностіMulticultural Education of Children of Older Preschool Age by Means of Game ActivitiesArticle