Пан HaPan Na2018-09-112018-09-112010Пан Ha Європейська вокальна спадщина в педагогічній проекції [Текст] / Пан Ha // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 83–90.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5290У статті розкрито поняття вокальної школи, визначені особливості європейської вокальної спадщини в контексті завдань вокальної педагогіки. Подаються основні розбіжності між методичними поглядами на європейську та китайську вокальну педагогіку.The concept of vocal school is exposed in the article, the features o/Europeano/ vocal legacy are certain in the context of tasks of vocal pedagogics. Obosnovani fundamental differences between methodical principles of European and Chinese vocal pedagogics.ukвокальна школакультурна спадщинавокальна педагогікаєвропейська вокальна культурна традиціяVocal schoolcultural legacyvocal pedagogicsEuropean vocal cultural traditionЄвропейська вокальна спадщина в педагогічній проекціїThe European Vocal Inheritance is in a Pedagogical ProjectionArticle