Проценко Ірина ІванівнаProtsenko Iryna Ivanivna2018-12-182018-12-182010Проценко, І. І. Професійно-творчі вміння педагога та їх формування в евристичному навчанні [Текст] / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 21–31.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6227У статті з психологічно-педагогічних позицій з'ясовано поняття «уміння», «професійно-творчі уміння», уточнено їх класифікацію та способи формування в евристичному навчанні, яке на сьогодні займає вирішальні позиції в педагогічній освіті. З'ясовано основні позиції щодо формування професійно-творчих умінь у навчальній діяльності – когнітивних, креативних, методологічних.The article contains the concepts of «ability», «professionally-creative abilities», their classification and forming methods are specified in the heuristic teaching which for today occupies decision positions in pedagogical education. Important positions of forming of professionally-creative abilities are distinguished in educational activity.ukумінняпрофесійно-творчі вмінняевристичне навчаннякогнітивні вміннякреативні вмінняметодологічні вмінняевристичне навчаннякогнітивні вміннякреативні вмінняметодологічні вмінняabilitiesprofessionally-creative abilitiesheuristic teachingmethodological abilitiesПрофесійно-творчі вміння педагога та їх формування в евристичному навчанніProfessional-Creative Skills and Their Forming in the Heuristic LearningArticle