Крючкова ЄвгеніяKriuchkova Yevheniia2024-07-112024-07-112024Крючкова Є. Особливості засвоєння учнями з інтелектуальними порушеннями навичок господарчо-побутової діяльності [Текст] / Є. Крючкова // Освіта в Україні: євроінтеграційний вектор : колективна монографія / за заг. ред. Оксани Боряк ; МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – С. 6–17.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15213Ця стаття присвячена комплексному аналізу особливостей засвоєння учнями з інтелектуальними порушеннями навичок господарчо- побутової діяльності. Робота базується на даних оригінальних досліджень та включає розгляд ефективних методів та підходів, які можуть сприяти покращенню процесу навчання та адаптації цих учнів у суспільстві. В науково-дослідницькій роботі висвітлено актуальність теми у контексті сучасних тенденцій розвитку інклюзивної освіти та важливість розвитку господарчо-побутових навичок для самостійного життя та соціалізації. Автор надає аналіз існуючих досліджень, методологічні підходи до вивчення проблеми та обговорюють результати власного дослідження, що відкриває нові перспективи для подальших наукових досліджень у цій галузі. Монографія містить практичні рекомендації, спрямовані на вдосконалення навчального процесу для учнів з особливими освітніми потребами.This article is dedicated to a comprehensive analysis of the peculiarities of acquiring domestic and household skills by students with intellectual disabilities. The work is based on original research data and includes the consideration of effective methods and approaches that can contribute to improving the learning process and adaptation of these students in society. The research highlights the relevance of the topic in the context of contemporary trends in the development of inclusive education and the importance of developing domestic and household skills for independent living and socialization. The author provides an analysis of existing studies, methodological approaches to the problem, and discusses the results of their own research, opening new perspectives for further scientific investigations in this field. The monograph contains practical recommendations aimed at enhancing the educational process for students with special educational needs.ukінтелектуальні порушеннягосподарчо-побутові навичкиінклюзивна освітасамостійне життясоціалізаціяметоди навчанняадаптація у суспільствіintellectual disabilitiesdomestic and household skillsinclusive educationindependent livingsocializationteaching methodsadaptation in societyОсобливості засвоєння учнями з інтелектуальними порушеннями навичок господарчо-побутової діяльностіThe Peculiarities of Acquiring Household Skills by Students with Intellectual DisabilitiesBook chapter