Завражна Олена МихайлівнаZavrazhna Olena Mykhailivna2017-11-172017-11-172016Завражна, О. М. Заняття з основ нанотехнологій як чинник мотивації учнів до навчання [Текст] / О. М. Завражна // Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах : матеріали І Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Суми, 23 листопада 2016 р. / за ред. О. М. Завражної – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 36–37.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2834Актуальність знань в області нанотехнологій, в тому числі і для школярів, диктується часом. Найважливішим завданням є популяризація знань серед школярів і як результат мотивація зацікавленості в розвитку нанотехнологій в Україні, тобто необхідна рання орієнтація дітей на подальше професійне навчання в цій галузі.Aktualʹnistʹ znanʹ v oblasti nanotekhnolohiy, v tomu chysli i dlya shkolyariv, dyktuyetʹsya chasom. Nayvazhlyvishym zavdannyam ye populyaryzatsiya znanʹ sered shkolyariv i yak rezulʹtat motyvatsiya zatsikavlenosti v rozvytku nanotekhnolohiy v Ukrayini, tobto neobkhidna rannya oriyentatsiya ditey na podalʹshe profesiyne navchannya v tsiy haluzi. The urgency of knowledge in the field of nanotechnology, including for pupils, is dictated by time. The most important task is to promote knowledge among students and, as a result, motivate the interest in the development of nanotechnologies in Ukraine, that is, the early orientation of children to further professional training in this field is necessary.ukнанотехнологіїnanotechnologyЗаняття з основ нанотехнологій як чинник мотивації учнів до навчанняBasic Nanotechnology as a Factor of Motivation of Teachers to TeachingConferencePapers