Босенко Марина ВасилівнаBosenko Maryna Vasylivna2019-01-102019-01-102010Босенко, М. В. Шляхи впровадження реформ в університетську освіту країн СНД [Текст] / М. В. Босенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 6 (8). – С. 104–110.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6490У статті розглянуті особливості впровадження реформ у вищу освіту Росії, Грузії, Казахстану та Білорусі на тлі приєднання до Болонського процесу. Охарактеризовані головні розбіжності між вищою освітою країн СНД та системою вищої освіти європейських країн. Автором підкреслено значення реформування з метою підвищення якості вищої освіти.The article of explores the peculiarities of higher education reforms' introduction in Russia, Georgia, Kazakhstan and Belarus on the background of the Bologna process joining. The main differences between higher education in the countries of the CIS and European countries are characterized. The author underlines the importance of reforms aimed at better quality of higher education.ukякість освітиБолонський процесміжнародні програмиміжнародні обміниquality of higher educationthe Bologna processinternational programsinternational exchangeШляхи впровадження реформ в університетську освіту країн СНДThe Pathes оf Introducing Reforms in the Education оf Universities оf Countries CISArticle