2021-12-162021-12-162021Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника [Текст] : збірник матеріалів V усеукраїнської науково-практичної конференції, (29–30 жовтня 2021 року, м. Суми) / [за ред. О. М. Семеног]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021. – Випуск 5. – 152 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11649У збірнику представлено узагальнені результати досліджень учасників ІV всеукраїнської науково-практичної конференції «Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника». Проблематика наукових розвідок: формування педагогічної майстерності фахівця у вимірах педагогіки добра академіка НАПН України Івана Андрійовича Зязюна; проведення занять в умовах змішаного навчання, формування ключових компетентностей мовної особистості учня/студента; академічної культури і академічної доброчесності особистості в епоху цифрових технологій; медіакультури та інфомедійної грамотності учителя/викладача/учня. Матеріали конференції подано в авторській редакції. Збірник рекомендовано для широкого кола фахівців.The research results of the participants of the all-Ukrainian scientific and practical conference "Innovations in Education and Pedagogical Mastery of Teacher-philologist " are presented. The main problems of scientific research: the formation of pedagogical skills of a specialist in the dimensions of kindness pedagogy of academician of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine Ivan Andriyovych Zyazyun; conducting classes in the conditions of blended learning, formation of key competencies of the language personality of the schoolchild / student; academic culture and academic integrity of the individual in the age of digital technologies; media culture and infomedia literacy of teacher / teacher / student. The collection is recommended for a wide range of specialists.ukіноваціївчитель-словесникпедагогпедагогічна майстерністьinnovationsteacher-vocabularyteacherpedagogical skillІнновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесникаInnovations in Education and Pedagogical Mastery of the Teacher-PhilologistCollection