Костенко Г. Г.Kostenko H. H.2019-10-232019-10-232008Костенко, Г. Г. Організаційний клімат та культура школи як важливі чинники освітніх реформ: аналіз американського досвіду [Текст] / Г. Г. Костенко // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – [Частина третя] – С. 76–82.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7780У статті наводяться теоретичні узагальнення наукових знань щодо організаційного клімату та культури школи як чинників, що вливають на освітні реформаційні процеси.The article considus the theoretical generalization of scientific knowledge regarding the organizational climate and culture as factors which influence school improvement processes.ukнаукові знанняорганізаційний кліматкультурареформаційний процесscientific knowledgeorganizational climatecultureimprovement processОрганізаційний клімат та культура школи як важливі чинники освітніх реформ: аналіз американського досвідуOrganization of School’s Environment and Culture as Important Factor of Education’s Reform: Analysis of American ExperienceArticle