Чуприна О. С.Chupryna O. S.2018-11-282018-11-282016Чуприна, О. С. Формування технологічної компетентності майбутніх вчителів математики [Текст] / О. С. Чуприна // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, З. Бак, Ф. М. Лиман та ін.; гол. ред. О. В. Семеніхіна]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 3 (9). – С. 121–124.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5954В статті розглядаються особливості формування технологічної складової методичної компетентності у майбутніх вчителів математики, які планують навчати учнів суспільно- гуманітарного напряму. Проаналізовані, узагальнені та структуровані загальні відомості організації навчальної діяльності з учнями-гуманітаріями, враховуючи їх психофізіологічні особливості та типи сприйняття математичної інформації. Запропоновані прийоми учбово-розумової діяльності, які доцільно використовувати під час навчання математики учнів у класах суспільно-гуманітарного напряму.In the article features of formation of the technological component of methodical competence of the future mathematics teachers who plan to teach students social and humanities. Analyzed, aggregated and structured overview of educational activities with students of humanities, given their physiological characteristics and types of perception of mathematical information. The proposed methods of training and mental activities that should be used when teaching mathematics students in social and humanities.ukМетодична компетентністьсуспільно-гуманітарний напрям навчаннясучасні технології навчання математикиформиметоди та прийоми навчання математикиMethodical competencesocial and humanitarian research expertisemodern technology teaching mathematicsformsmethods and techniques of teaching mathematicsФормування технологічної компетентності майбутніх вчителів математикиThe Formation of Technological Competence of the Future Mathematics TeachersArticle