Голодюк Лариса СтепанівнаHolodiuk Larysa Stepanivna2025-01-092025-01-092023Голодюк Л. Врахування характеристик сприймання як психічного процесу під час пізнання учнями математичного об’єкта [Текст] / Л. Голодюк // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2023» : матеріали ІV Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, 10 листопада 2023 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2023. – С. 127–129.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/16225У роботі розглянуто поняття «сприймання» у контексті наочної цілісності. Обґрунтована доцільність організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з підсиленням сприймання як форми пізнання навчального матеріалу з врахуванням вимог до обов’язкових результатів навчання учнів у математичній освітній галузі. Наведені класифікації сприймання за різними властивостями та приклад завдання для організації діяльності-спостереження.The paper considers the concept of "perception" in the context of visual integrity. The expediency of organizing educational and cognitive activities of students with the strengthening of perception as a form of cognition of educational material, taking into account the requirements for mandatory learning outcomes of students in the mathematical educational field, has been substantiated. The classifications of perception by various properties and an example of a task for organizing activity-observation are given.ukсприйманнядіяльність-спостереженняматематичний об’єктнавчально- пізнавальна діяльністьperceptionactivity-observationmathematical objecteducational and cognitive activityВрахування характеристик сприймання як психічного процесу під час пізнання учнями математичного об’єктаTaking into Account the Characteristics of Perception as a Mental Process During the Cognition of a Mathematical Object by StudentsArticle