Прокопенко Р. В.Prokopenko R. V.2018-05-312018-05-312011Прокопенко, Р. В. Професійно спрямована фортепіанна підготовка як засіб формування інтересу до педагогічної діяльності майбутніх учителів музики [Текст] / Р. В. Прокопенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 380–387.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4891Стаття присвячена з'ясуванню сутності поняття «професійно-педагогічна спрямованість», аналізу специфіки професійно спрямованої фортепіанної підготовки майбутніх вчителів музики, а також визначення значущості та ефективності використання такої підготовки у якості засобу формування інтересу до педагогічної діяльності.The article is devoted to clarifying the essence of the concept of «professional- pedagogical orientation», analysis of specificity of professionally designed piano training future music teachers, as well as to determine the significance and effectiveness of such training as a means of formation of interest in teaching.ukспрямованістьінтересфортепіанна підготовкаorientationinterestpiano trainingПрофесійно спрямована фортепіанна підготовка як засіб формування інтересу до педагогічної діяльності майбутніх учителів музикиProfessionally Oriented Piano Training as a Form of Interest to Teaching Future Teachers of MusicArticle