Наливайко ТетянаNalyvaiko Tetiana2023-09-252023-09-252023Наливайко Т. Організація взаємодії спеціального закладу освіти та батьків дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Т. Наливайко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 1. – С. 71–75.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13832У статті розглядаються питання взаємодії спеціального закладу освіти та сім’ї для забезпечення освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто форми та методи співпраці педагогів з батьками. Нормативна база спеціальної освіти законодавчо регламентує участь батьків у процесі освіти та реабілітації та визначає роботу з сім’ями як один із напрямів діяльності спеціальних закладів освіти. У статті приділяється особлива увага ролі батьків та їхньому активному залученню до навчального процесу дитини з особливими освітніми потребами.The article examines the interaction of a special educational institution and the family to ensure education for children with special educational needs. Forms and methods of cooperation between teachers and parents are considered. The regulatory framework of special education legally regulates the participation of parents in the process of education and rehabilitation and defines work with families as one of the areas of activity of special education institutions. The article pays special attention to the role of parents and their active involvement in the educational process of a child with special educational needs.ukспеціальний заклад освітиорганізація освітньо-корекційної роботивзаємодія з батькамидіти з особливими освітніми потребамиspecial educational institutionorganization of educational and correctional workinteraction with parentschildren with special educational needsОрганізація взаємодії спеціального закладу освіти та батьків дітей з особливими освітніми потребамиOrganization of Interaction Between the Special Educational Institution and Parents of Children with Special Educational NeedsArticle