Бурчак С. О.Burchak S. O.2019-12-022019-12-022009Бурчак, С. О. Методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учня [Текст] / С. О. Бурчак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 266–274.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8163У статті розглянуто завдання, структуру, зміст, форми й методи підвищення рівня готовності майбутніх учителів початкових класів шляхом упровадження спецкурсу «Розвиток пізнавальних інтересів молодшого школяра у процесі навчання математики»; узагальнено результати експериментальної роботи із запровадження запропонованого методичного забезпечення в реальний освітній процес вищого навчального закладу.In the articles considered of task, structure, maintenance, forms and methods of increase of level of readiness of future teachers of initial classes by introduction of the special course «Development of cognitive interests of junior schoolboy in the process of studies of mathematics». The result of experimental work on the implementation of the proposed methodology in a real educational process of higher education.ukзавданняструктуразмістформаметодпізнавальний інтересtaskstructuremaintenanceformmethodcognitive interestМетодичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку пізнавальних інтересів учняMethodical Provision of Preparation of Future Primary School Teachers for the Development of Cognitive Interests of the PupilArticle