Касьянова О. М.Kasianova O. M.2017-11-142017-11-142013Касьянова, О. М. Впровадження перспективного досвіду в практику роботи ВНЗ на засадах педагогічної експертизи [Текст] / О. М. Касьянова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 1 (27). – С. 226–232.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2830Досліджено можливість використання педагогічної експертизи для обґрунтування доцільності вибору та ефективного впровадження перспективного досвіду в практику роботи вищого навчального закладу. Для здійснення педагогічної експертизи запропоновано використання кваліметричних моделей. Доведено, що кваліметрична модель, яка вміщує якісно-кількісні характеристики явищ, процесів, об’єктів дасть змогу відобразити їх розвиток у математизованій формі.Possibility of use of pedagogical expertise for justification of expediency of a choice and effective use of perspective experience in practice of work of a higher educational institution is investigated. For carrying out pedagogical expertise use of qualimetrical models is offered. It is proved that the qualimetrical model which contains qualitative and quantitative characteristics of the phenomena, processes, objects does possible display of their development in a mathematical form.ukпедагогічна експертизаперспективний досвідкваліметричний підхідкваліметрична модельвищий навчальний закладpedagogical examinationperspective experiencequalimetrical approachqualimetrical modelhigher educational institutionВпровадження перспективного досвіду в практику роботи ВНЗ на засадах педагогічної експертизиIntroduction of Perspective Experience in Practice of Work of Higher Education Institution on the Basis of Pedagogical ExpertiseArticle