Башманівський О. Л.Bashmanivskyi O. L.2019-10-212019-10-212008Башманівський, О. Л. Урахування вікових та індивідуально-психологічних особливостей мислення учня як дидактична умова формування інтелектуальних умінь старшокласників [Текст] / О. Л. Башманівський // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 378–383.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7759У статті розглядається проблема врахування вікових та індивідуально-психологічних особливостей мислення учня як дидактична умова формування інтелектуальних умінь старшокласників у процесі навчання предметів мовнолітературного циклу.The article is devoted to the problem of taking account of ages and individually psychological peculiarities of senior pupils mentality as didactic condition of forming intellectual skills when studing the subjects of language-literature cycle.ukвікові та індивідуально-психологічні особливостімислення учнядидактична умоваформування інтелектуальних уміньages and individually psychological peculiaritiesstudent’s thinkingdidactic conditionforming intellectual skillsУрахування вікових та індивідуально-психологічних особливостей мислення учня як дидактична умова формування інтелектуальних умінь старшокласниківIn the Light of Age and Individual and Psychological Constitution of Student’s Thinking as Didactic Factor of Organization Intellectual Skills of High School StudentsArticle