Бауріна І. В.Baurina I. V.2021-04-222021-04-222015Бауріна, І. В. Теоретики-методологічні засади використання комп’ютерних тестів у навчальному процесі [Текст] / І. В. Бауріна // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2015» : матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, (3–4 грудня 2015 року, м. Суми) / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : ВВП «Мрія», 2015. – Ч. 3. – С. 10–11.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10631В роботі надана спроба проаналізувати доцільність використання комп’ютерних тестів у навчальному процесі та сформульовані основні загально-методичні умови їх застосування, які, на думку автора, успішно сприятимуть досягненню кінцевих цілей навчання.In the work attempt to analyze the feasibility of computer tests in educational process; formulated the basic methodical conditions of use, which, according to the author, will successfully contribute to the achievement of the ultimate goals of education.ukкомп’ютерні тестинавчальний процесcomputer testseducational processТеоретики-методологічні засади використання комп’ютерних тестів у навчальному процесіTheoretical and Methodological Principles for the Use of Computer Tests in the Learning ProcessArticle