Зінонос Н. О.Zinonos N. O.2018-11-062018-11-062016Зінонос, Н. О. Фундаменталізация змісту природничо-математичної підготовки іноземних студентів [Текст] / Н. О. Зінонос // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 26–30.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5675Стаття присвячена фундаменталізації природничо-математичної підготовки у процесі навчання іноземних студентів у ВНЗ України. У статті представлені принципи та механізми фундаменталізації. У статті звертається увага на формування змісту природничо-математичних навчання іноземних студентів вищих навчальних закладів на засадах фундаментальності, послідовності та неперервності навчання. Обґрунтована необхідність дотримання спадкоємного здійснення підготовки у формі збереження ґрунтовних елементів змісту природничо- математичних дисциплін. За принципами неперервності і послідовності пізнання світу можливе тільки в певній системі: кожна наука являє собою систему знань, які пов'язані між собою внутрішніми зв'язками. У статті наголошується на тому, що фундаменталізация формування змісту природничо-математичних дисциплін - вимога глибокого і ґрунтовного вивчення ретельно відібраного фундаменту навчальної дисципліни, тобто її основ, базових тем, необхідних для подальшого навчання іноземних студентів в університеті з використанням компресійних методик. Ми пропонуємо підхід, здатний вирішити проблему фундаменталізації предметної підготовки іноземних студентів в області природничо-математичних дисциплін.In recent years there has been an escalation in the number of foreign students studying in Ukraine. Worldwide there is fierce competition for foreign students and it is imperative that Ukraine education providers nurture their students and provide a positive learning experience. The purpose of this paper is aimed at the process of fundamentalization of foreign students training. The paper presents the principles and mechanisms of fundamentalization. This article draws attention to shaping the content of science and mathematical education of foreign students in higher education on the principles of consistency and continuity. The principle of regularity and consistency is that knowledge of the world is possible only in a certain system; every science is a system of knowledge that interlinked internal connections. Therefore, this principle means consistent (with foreign students) deployment of content knowledge, ways of life in the curricula, textbooks, manuals, etc., Observance of the same order of learning to speak a foundation of efficiency of mastering the next part of knowledge in a new language. We suggest a new approach which is capable of solving the problem of the fundamentalization of the objective foreign students training in science and mathematics.ukфундаменталізаціясистемністьнаступністьнеперервністьприродничо-математичні дисципліниіноземні студентиfundamentalizationconsistency and continuityforeign studentsscience and mathematicsФундаменталізация змісту природничо-математичної підготовки іноземних студентівFundamentalization of the Content of Foreign Students Training in Science and MathematicsArticle