Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-192018-01-192003Сбруєва, А. А. Досягнення, проблеми та перспективи англійської освітньої реформи кінця ХХ – початку ХХІ ст. [Текст] / А. А. Сбруєва // Рідна школа. − 2003. − № 5. − С. 73−78.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3663У статті подано характеристику цілей, принципів, стратегій та механізмів освітніх реформ, здійснюваних лейбористськими урядами під проводом Т.Блера у 1997- 2002 рр. Показано відмінність реформаторської політики лейбористських урядів від попередніх – консервативних. Проаналізовано досягнення та недоліки реформ, їх причини.The article describes the goals, principles, strategies and mechanisms of educational reforms undertaken by the Labor government under the leadership of T. Blair in 1997-2002. The distinction between the reformist policies of the Labor Government from the previous ones ‒ conservative is shown. The achievements and shortcomings of reforms and their causes are analyzed.ukреформа освітиeducational reformосвітня політикаeducation policyосвіта у Великій Британіїeducation in the UKлейбористський уряд Т. БлераT. Blair's Labor GovernmentДосягнення, проблеми та перспективи англійської освітньої реформи кінця ХХ – початку ХХІ ст.Achievements, Problems and Perspectives of English Educational Reform at the end of the XX - Beginning of the XXI CenturyArticle