Шишенко Інна ВолодимирівнаShyshenko Inna VolodymyrivnaБорозенець Наталія СергіївнаBorozenets Nataliia Serhiivna2020-10-092020-10-092020Шишенко, І. В. Можливості методу активного проблемно-ситуаційного аналізу для розвитку інтелектуальних умінь студентів аграрних ЗВО у процесі вивчення математичних дисциплін [Текст] / І. В. Шишенко, Н. С. Борозенець // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2020» : матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, квітень-травень 2020 р., м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2020. – С. 112–113.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9350У статті показано, що використання методу case-study в навчанні бакалаврів з аграрних наук дозволяє підвищити пізнавальний інтерес до дисциплін математичного циклу, покращити розуміння професійних ситуацій; сприяє розвитку дослідницьких, комунікативних і творчих навичок ухвалення фахових рішень; надає можливість здобувати і засвоювати нові знання на основі самостійного пошуку.The article shows that the use of the case-study method in teaching bachelors in agricultural sciences allows to increase cognitive interest in the disciplines of the mathematical cycle, to improve the understanding of professional situations; promotes the development of research, communication and creative skills of professional decision-making; provides an opportunity to acquire and assimilate new knowledge on the basis of independent search.ukбакалаври з аграрних наукматематичні дисципліниметод case-studybachelors in agrarian sciencesmathematical disciplinescase-study methodМожливості методу активного проблемно-ситуаційного аналізу для розвитку інтелектуальних умінь студентів аграрних ЗВО у процесі вивчення математичних дисциплінPossibilities of the Method of Active Problem-Situational Analysis for the Development of Intellectual Skills of Agricultural Students in the Process of Studying Mathematical DisciplinesArticle