Коваленко Олександр ВікторовичKovalenko Oleksandr Viktorovych2019-04-032019-04-032016Коваленко, О. В. Формування маркетингової культури майбутнього менеджера з туризму як педагогічна проблема та шляхи її розв’язання [Текст] / О. В. Коваленко // Педагогічна скарбниця Донеччини : науково-методичний журнал. – Слов’янськ : ДонОІПДО, 2016. – №2. – С. 62–72.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7078В даній статті визначається місце маркетингової культури в структурі професійно важливих якостей особистості менеджера з туризму; аналізуються різноманітні підходи до розкриття сутності маркетингової культури фахівця; обснована модель процесу формування маркетингової культури майбутніх менеджерів сфери туризму у ВНЗ. Також теоретично обґрунтовано взаємозв’язок структурних компонентів маркетингової культури майбутнього менеджера з туризму та критерії її оцінюванняIn this article the place of marketing culture in structure of professionally important qualities of the identity of the manager of tourism is defined; various approaches to the disclosure of the essence of the marketing culture specialist; the model of formation process of marketing culture of future managers of the sphere of tourism is proved in higher education institution. The relationship of the structural components of the marketing culture of the future manager of tourism and its evaluation criteria are theoretically substantiated.ukмаркетингтуризмпедагогічна модельменеджер з туризмупедагогічна проблемамаркетингова культурапедагогічний процескомпоненти маркетингової культуриmarketingtourismpedagogical modeltourism managerpedagogical problemmarketing culturepedagogical processcomponents of marketing cultureФормування маркетингової культури майбутнього менеджера з туризму як педагогічна проблема та шляхи її розв’язанняFormation of Marketing Culture of the Future Manager of Tourism as a Pedagogical Problem and Ways of SolvingArticle0000-0003-1043-6679