Рикова Лариса ЛеонідівнаRykova Larysa Leonidivna2018-11-072018-11-072016Рикова, Л. Л. Дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничо-математичних дисциплін [Текст] / Л. Л. Рикова // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 71–76.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5683У статті порушено проблему підвищення якості природничо-математичної освіти. Сформульовано й обґрунтовано дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничих і математичних дисциплін.The article touches upon the problem of improving the quality of science and math education. Formulated and justified the use of didactic conditions of training models in the teaching of natural sciences and mathematical disciplines.ukнавчальна модельструктурні і функціональні моделіеволюційні ланцюжки моделеймоделі-аналогиtraining modelstructural and functional modelevolutionary chain modelsmodel-analoguesДидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничо-математичних дисциплінDidactic Conditions of Use of Educational Models in the Teaching of Natural and Mathematical SciencesArticle