Заєць Сергій ВолодимировичZaiets Serhii Volodymyrovych2021-07-122021-07-122021Заєць, С. В. Організація корекційно-розвиткового супроводу учнів з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / С. В. Заєць // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 1. – С. 47–55.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11049У статті проаналізовано особливості організації корекційно-розвиткового супроводу учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Окреслено напрямки корекційно-розвиткового супроводу учнів з порушеннями інтелектуального розвитку (із досвіду роботи вчителя-дефектолога). Акцентовано увагу на особливостях розвитку сприймання у дітей з інтелектуальними порушеннями. Окреслено специфіку організації корекційно-розвиткового супроводу учнів з порушеннями інтелектуального розвитку у напрямках розвитку зорового, тактильно-рухового, слухового, смакового, нюхового сприймання.The article analyzes the peculiarities of the organization of correctional and developmental support of pupils with intellectual disabilities. The directions of correctional and developmental support of pupils with intellectual disabilities (from the experience of a special education teacher) are outlined. Emphasis is placed on the peculiarities of the development of perception in children with intellectual disabilities. The specifics of the organization of correctional and developmental support of pupils with intellectual disabilities in the areas of development of visual, tactile-motor, auditory, gustatory, olfactory perception are outlined.ukкорекційно-ровитковий супровідрозвитоксприйманняучні з інтелектуальними порушеннямиорганізаціяcorrectional developmentdevelopmentperceptionpupils with intellectual disabilitiesorganizationОрганізація корекційно-розвиткового супроводу учнів з порушеннями інтелектуального розвиткуOrganization of Correctional and Development Support of Students with Disabilities of Intellectual DevelopmentArticle