Карлащук А. Ю.Karlashchuk A. Yu.2019-01-082019-01-082017Карлащук, А. Ю. Формування дослідницьких умінь студентів науково-технічного профілю в процесі розв'язування задач з параметрами [Текст] / А. Ю. Карлащук // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 82–83.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6442Розглядається специфіка навчання математики у Нідерландах. Акцент зроблено на ролі задач з параметрами у розвитку дослідницьких здібностей в умовах предуніверситетської освіти.Discusses the specifics of teaching mathematics in the Netherlands. The emphasis is on the role of task parameters in the development of research abilities in terms of pridunavski education.ukдослідницькі здібностізавдання з параметрамиматематична освіта в Нідерландахresearch abilities and tasks with parametersmathematical education in the NetherlandsФормування дослідницьких умінь студентів науково-технічного профілю в процесі розв'язування задач з параметрамиThe Formation of Research Skills of Students in Technical and Scientific Fields in the Process of Solving Problems with ParametersArticle