Корж Юрій МиколайовичKorzh Yurii MykolaiovychТрофимовська М. О.Trofymovska M. O.2021-03-092021-03-092019Корж, Ю. М. Методи та організація формування графомоторних навичок у дітей молодшого шкільного віку засобами фізичної терапії та ерготерапії [Текст] / Ю. М. Корж, М. О. Трофимовська // Проблеми здоров’я людини та фізичної реабілітації : матеріали V Всеукраїнської дистанційної науково-практичної інтернет-конференції : конференція приурочена до 95-ї річниці заснування Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; редкол.: Ю. О. Лянной, В. І. Шейко, М. О. Лянной та ін., відповід. ред. Я. М. Копитіна, наук. ред. М. О. Лянной. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – С. 130–135.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10306Стаття присвячена проблемі формування графомоторних навичок у дітей молодшого шкільного віку. Спираючись на організацію навчально-виховного процесу, розглянуто розвиток рухів і формування рухових навичок, які залежать як від дозрівання нервово-м’язового апарата дитини, так і від змісту й будови діяльності на певному віковому етапі. Здійснена класифікація методів формування навичок письма у школярів засобами фізичної терапії та ерготерапії.The article is devoted to the problem of forming graphomotor skills of primary school children. Based on the organization of the educational process, the development of movements and the formation of motor skills, which depend both on the maturation of the neuromuscular apparatus of the child, and on the content and structure of activity at a certain age stage are considered. Classification of methods of writing skills formation in students by means of physical therapy and ergotherapy is carried out.ukдитинанавчально-виховний процеснавчальний закладграфомоторні навичкиchildeducational processeducational institutiongraphingmotor skillsМетоди та організація формування графомоторних навичок у дітей молодшого шкільного віку засобами фізичної терапії та ерготерапіїMethods and Organization of Formation of Graphomotor Skills in Children of Primary School Age by Means of Physical Therapy and ErgotherapyArticle